.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری مسابقه وبلاگ‌‌نویسی محرم در گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی محرم به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز حجت‌الاسلام جمال یاری امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه شعارهای مردم کشور‌های اسلامی که امروز قیام کرده‌اند برگرفته از شعارهای عاشورایی است، اظهار داشت: دنیای غرب در برابر ظلم مضاعفی که در بعد اقتصادی بر مردم تحمیل می‌کند نوعی ستم را مرتکب شده است.

فعالیت 800 هیئت مذهبی در گیلان
وی تعداد هیئت‌های مذهبی گیلان را بالغ بر 800 هیئت عنوان کرد و افزود: این هیئت‌ها و همچنین تعدادی از هیئت‌ها نیز مراحل ابتدایی سیر قانونی را در شورای هیئت مذهبی آغازکرده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اذعان داشت: فعالیت این هیئت‌ها موجب حضور مردم و جوانان در راستای قیام عاشورایی می‌‌شود.
وی با تاکید بر اینکه امسال برابر مصوبه‌ای که در مجلس داشتیم و سیاستی که دولت دارد برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی اعتباراتی را در نظر گرفتند، ابراز داشت: تا امروز این اعتبارات اختصاص داده نشده است.
یاری افزود: پس از دریافت این اعتبارات به هیئت‌های مذهبی و مراکزی که نیازمند مساعدت هستند کمک‌های فرهنگی را انجام می‌دهیم.

پرهیز از خرافات و انحرافات در هیئت‌های مذهبی
وی تصریح کرد: به تمام هیئت‌های مذهبی تاکید می‌کنیم به توصیه‌های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید که سیاست کلی مربوط به فرهنگ دینی و عاشورایی، پرهیز از انحرافات و خرافات، اهمیت دادن به فرهنگ عاشورا که پیام آن مبارزه با منکرات، ظلم، فساد و ... است، عمل کنند.
یاری با بیان اینکه در فرهنگ دینی ضمن پرداختن به مسائل اقتصادی به مسائل فرهنگی و اعتقادی بیشتر پرداخته می‌شود، خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی و رفاهی باید در کنار زندگی اعتقادی باشد و اسلام بر این موضوع نیز تاکید کرده است.
وی از هیئت‌های‌ مذهبی خواست تا برای روشنگری مردم، از خطبا و مداحان خوب دعوت کنند و اشعاری انتخاب شود که در آن شعور انسان نسبت به اهل بیت (ع) باشد و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

*مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع محرم برگزار می‌شود
یاری، یکی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا‌رسیدن ماه محرم را برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع محرم عنوان کرد و افزود: چگونگی اجرای این مسابقه به‌زودی اعلام می‌شود.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه امکانات ارتباطی در اختیار جوانان ما است باید افکار آنها را در راستای جلوه‌های زیبای قیام عاشورا سوق دهیم.
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز وسایل ارتباطی و امکانات مجازی زیاد شده است، ابراز داشت: همان‌طور که امروز ما نگران ماهواره‌ها و شبکه‌های ارتباطی دنیا هستیم، امکانات برای تخریب افکار در اختیار مسلمانان به صورت محدودتری قرار می‌گیرد در حالی که رسانه‌های قدرتمند دنیا در اختیار صهیونیست‌ها است و استکبار جهانی از آن حمایت می‌کند اما به این بدین معنا نیست که ما از این امکانات استفاده نکنیم.

دنیای غرب در اشاعه منکر تلاش می‌کند
وی با اشاره به اینکه در جوامع غربی با ظلم افکار مسلمانان را تحریف می‌کنند و یکی از شاخصه‌های بزرگ اسلام مبارزه با تبعیض و فساد است، بیان کرد: دنیای غرب در اشاعه منکر تلاش می‌کند و باید جوانان خود را هوشیارتر کنیم.
این مسئول افزود: جوانان بدانند دشمنان در قالب جنگ نرم با زیر سئوال بردن ارزش‌های ما تلاش می‌‌کنند و ما باید ارزش‌های خود را حفظ کنیم.
وی، خیزش اسلامی را تاسی از عاشورا نامید و یادآور شد: در هیچ‌یک از کشور‌های دنیا این خیزش عمومی که برای حمایت از انسان‌ها بوده است، وجود ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.